Bloggare? Jag? Nej, de tror jag inte....

Ja de e ju sa att jag skrattar & ler. Blogga, de e ju inte riktigt min grej. Men min alskade fastman far ju mig att ga med pa det mesta, sa nu detta oxa, saklart! Helt otroligt faktiskt! Jag trodde att botten var nadd nar jag joinade facebook, men ack sa fel ja hade.

Skriva e jag ju inte sa himla bra pa heller, sa forvanta er inget av denna intetsagande blogg. Ska dock skriva lite snart igen, sa snart som mojligt, sa ni, som kanske mojligtvis orkar bemoda er med att lasa denna blogg, far veta nagot roligt om min resa.

Kommentarer
Postat av: von Gördis

God jul från oss alla (jag och min far) till er alla. Jag måste tydligen skaffa nytt pass för att kunna ta mig till thailand, det visade sig att passet måste vara giltigt ett ½ år efter att man dragit, och jag hade tänkt dra där ifrån två dagar innan mitt pass går ut. Men jag jobbar på ett nytt.
*Julefrid*

2007-12-24 @ 21:25:42
URL: http://www.isk.kth.se/~gordis/
Postat av: camillamilla

kul att du skriver blogg osso karro! jag ska läsa så ofta jag kan! Gott nytt år på dig gumman! Puss o kram

2008-01-03 @ 00:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0