Hemma!

Vi hade en sista härlig unedrbar tid på Koh Chang. Det var där den riktiga semstern började. Tyvärr lite sent. Men bra hade vi det och glada var vi! =)
Nu e man hemma i Sverige och jag ska absolut inte vara det minsta negativ. Känns som om man lätt kan vara alldeles för mycket negativ när man skriver så här för allmän beskådning. Väldigt många gillar oxå att klaga så vädigt mycket på att man har kommit hem till "kalla" tråkiga Sverige och jag har nog känt likadant andra gånger jag varit ute o rest. Denna gpången är det något som har skett. Vet inte vad eller varför, men jag kan inte tycka något dåligt om att komma hem. Det är kallt, javisst är det, emn det är friskt och härligt och underbart att få andas luften i vårt härliga gråa land!
Har nog äntligen varit borta tillräckligt länge för att verkligen uppskatta att komma hem! Hur gött är inte de?!
För att göra livet ännu lite skönare så har jag gått & köpt en superduper fin bil. En faboulus Ford Focus som jag bara äääälskar!
Nu ska jag plocka upp min älskade gravida vän Pyttan i K-stad och så ska vi köra ner till underbara vänner i Malmö & käka god middag och dricka gott vin. Livet leker.

image12

Dessutom är ju våren på ingående och då kan jag aldrig annat än älska livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0