Mat mat mat mat mat

Helt ledig idag, tjoho vad härligt. Inte för att jag är ledig så väldigt sällan, men idag känns det lite extra bra. Har en härlig plan. Bara chillat runt lite nu, ska mycket snart på julebord med jobbet och sen ska vi ut en sväng till Debaser.
Jag har ju verkligen knappt varit ute någonting under hela hösten här i Malmö, men ikväll blir det alltså en sväng hela två kvarter bort...typ.
Tydligen ska discodominique ha nåt ståhej där. Visst låter det sjukt kul?! Disco-dominique. Hade ingen aning om att han gjort egen musik och att folk vet om det, men de e ju skitroligt!
I helgen kommer Hannaconacca ner till oss och vi ska fira Freddan o grejer, va roligt de ska bli! på söndag ska vi gå på 500 med Hipp Hipp-gänget.
Förresten såg vi Jesus Christ Superstar förra helgen. Vi gick dit precis innan föreställningen och fick köpa  biljetter av en busschaffis som hade ett par över, asbra! Showen var jättebra, verkligen, men eftersom allt blivit så upschaussat  (har ingen aning om hur det ordet stavas) så hade vi väntat oss lite mer. Ola Salo var ju såklart kanon, men hör och häpna när jag säger att han förmodligen var den sämsta på scenen. Ni vet, musikalartister, de är ju helt fenomenala på att sjunga, så jag skulle vilja påstå att han inte riktigt mätte sig med de andra. Men han rockar ju fett ändå!

Igår snöade det massor hela dagen, men eftersom här ska va så himla varmt hela tiden smälte ju allt bort nästan med detsamma...typiskt....börjar jag tycka nu. Trodde ju att jag skulle älska en vinter utan vare sig kyla eller snö. Nu är det så att jag gått och skaffat mig en enorm vinterjacka, som jag gärna skulle vilja använda några gånger. Detta verkar bli svårt eftersom det envisas med att vara typ 5 plusgrader hela tiden... Stackars stackars meeeeeg. Kanske skulle ta o hälsa på Sara Keey en sväng!

Förra veckan var kära kära Pyttan & lilla Vera här nere och hälsade på oss. det var helt fantastiskt mysigt att få ha denna underbara lilla tjej i sitt hem, önskar bara att de stannat lite längre så jag fått snoosa lite mera. Och på tal om Pyttan & Vera så träffade jag Pyttans manliga vän Veera igår i ett köpcentrum här utanför stan. Han försökte sälja på mej värsta flashiga mobilen med touchscreen och grejer. Soim tur var lyckades han inte. Jag hade ju aldrig lyckats lära mej dena dära...

Kommentarer
Postat av: zanna

snygg blogg kolla gärna in min!!!

http://ZzannaA.blogg.se

2010-01-19 @ 09:25:39
URL: http://zzannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0