Hipp Hipp Hurra imorron e de min fodelseda!

Jaha, imorron var man an lite mer gammeltacka an idag da da. Linda e ju forstas varre, & syrran framforallt. Men syrran far va gammal, hon e ju storasyster & hon har ju tva barn. Da maste man ju nastan va minst 30. Men jag da, vad har jag astadkommit? Inte mycke. Ingen utbildning, inget jobb, inget hem, ingen bil, inga husdjur, inga barn, nastan en make. Bara jag hinner innan 30 sa e jag glad! Men 27 later ju inte mycket battre det.  Skit samma.
Idag har jag varit & letat fodelsedagspresent till mej sjalv hela dagen lang. En klocka fran mamma skulle de bli & sista surfbutiken i stan, som inte redan varit inne & rant runt i, hittade jag min blivande Billabong-klocka. Snygg varre vill jag lova! 
Har kommit till var slutdestination i Australien, Cairns. Har e tanken att vi ska hanga i tva veckor, och det kan jag nog klara av. Bor pa varsta lyx-hostelet. Som ett hotell fast vi bor 8 pers i varje rum och har finns kok & tv-rum pa varje vaning. Harvarsta grymma poolen & en megastor bar med disco & grejer om man har lust & svanga de lurviga (vilket vi ska imorron). Hur gott som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0