Geyranger I´m back!

Japp, så var man tillbax i härliga Geiranger igen!
Inget ont i det. Här finns massor av pengar att tjäna. Trodde nyss när jag var nere vid bankomaten att den norska kronan stod väldigt högt eftersom det inte gick att ta ut 1000 spänn från mitt konto. Ack så fel jag hade, jag var bara fattig, som vanligt. Så välkommet är det att äntligen börja jobba och tjäna lite pengar igen. Det behövs!

Måste ju bara skriva en liten snabbis om förra helgen då vi (tjejgänget) var uppe i Luleå där vi surprisade Sara på hennes födelsedag. Skoja ATT hon blev överraskad. Fy attsingen va roligt vi hade det. Mycket längesen jag skrattade så högt, så länge och så intensivt. Tack mina kära vänner!

Snart ska jag sticka till jobbet. Första dagen idag och jag är nervös. Detta är något väldigt fånigt och onödigt, men som är så typiskt mej. Det är bara ett halvår sen jag var här sist och jobbade, jag kan ju faktiskt inte ha glömt allt. (eller jo nu pratar vi ju om mej så det kan jag ju faktiskt ha gjort) Men jag har en tendens att bli så nervös för att jag inte ska klara saker.... Dumma dumma dumma mej. Jag KAN servera, jag är inte rädd.

Nu ska jag gå och ta på mej min extremistiskt snygga outfit som jag jobbar i. Guldknappar och puffärmar here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0