SJUKT LÄTTAD!

Kanske tar jag ut segern alltför tidigt, men en stor tyngd har lättat från mitt hjärta. Har rpecis suttit väldigt länge och gjort ett gammalt högskoletest på datorn. Fick 1.4. Detta skulle med råge ta mig in på sjuksköterskeutbildningen till våren. Shit vad skönt det hade varit! Tänk att slippa plugga upp de tradiga gymnasiebetygen. Det hade varit så underbart att slippa. Ska öva så mycket jag kan genom att mycket snart göra flera prov.

Annars skulle jag vilja berätta att världens finaste Vera har kommit till världen. Så liten och så bedårande. Vilket litet underverk! Var igår för första gången och hälsade på denna lilla tös ute i Österslöv. Kommer bli många resor dit i höst tror jag minsann. Ett sånt litet knyte. Föräldrarna kändes också på något sätt helt annorlunda, (kanske ganska självklart) fast förändringen där har nog skett mer gradvis. Ni är så duktiga och fina! Kan ju inte påstå att man inte blir sugen på barn när de är så där gulliga och mjuka och söra och luktar så gott  & mums!

Nu var det över en vecka sen jag var ute & sprang så nu ska jag minsann ut & springa i den underbara höstsolen. Nästa helg är det äppelmarknad i Kivik, wiii!!! Shit vad nördigt, men jo jag tycker det är en helt fantastisk tillställning.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej gumman!

Jag är ganska kass på att komma ihåg att läsa på era bloggar, men jag försöker, som ni till exempel... =) Vad underbart att det gick så bra på första högskoleprovet - GÖTT!!!!!!!!!!!!

Puss puss!

2008-09-21 @ 16:54:09
Postat av: Madde

Som nU ska det förstås stå...

2008-09-21 @ 16:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0